snart klar

jahaa, då har jag lyckats gjort klar 5 uppgifter dom här dagarna, nu återstår bara 4.. haha
ångest.

hade tänkt dra på Tranan ikväll med Malin, Lelle å jänget men kom på att jag ska infinna mig hos farbror doktorn imorgon och ta prover så kanske inte är så smart att gå ut ikväll.. vad vet jag.
jag hoppas nog tråkigt nog.

fredag blir det mysdag!
först ska jag sova ut, sedan tar min babe ledigt på eftermiddagen och vi far mot Gävle, ikea, shopping och bio.
vi träffas aldrig nästan nu för tiden och behöver komma bort från allt som har med jobb, bilbyggande och plugg att göra!
bara han och jag

nu ska jag fira att mer än hälften av pluggandet är över och baka.
blir nog både chokladbollar och kladdkaka. mums!


någor i stil med denna är vad som ska inhandlas, en öppen garderob.
jag gillar dom :)
vi har huuuur mycket kläder som helst + mina skor, så behöver något mer att förvara i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0