planta

idag var jag, mor å syster iväg och handla massa blommor
så nu har jag gjort fint på våran lilla altan och hoppas dom inte dör allt för tidigt :)

ska snart iväg till Strand och käka lite med Sara, Anderas och babe
sen ska Mattias och jag försöka oss på bio idag igen.
igår när vi kom ner så gick det en annan film än den vi hade tänkt.
men idag gick den igen? haha
konstigt indelat men vad gör de.


körde på lila och vitt iår.


förhoppningsvis kommer det bli fullt med små lila blommor på dom där senare :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Elin!

Vad kul att hitta din blogg! Hoppas att allt är bra med er där hemma i Bollnäs. Såg på FB att du är klar med skolan nu också. Stort grattis från mig!! :)



/Sandra (mattes kusse)

2011-06-09 @ 14:51:04
Postat av: Elin

Tack Sandra!

så du hitta hit, har inte du någon blogg? :)

allt är bara fint här, varmt och skönt.

i Uppsala då?

är du hemma i sommar eller blir du kvar där nere? :)

2011-06-09 @ 16:20:10
URL: http://ehildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0