mycket

det är mycket som händer nu
jobbar gör jag ju för fullt känns det som, 22 augusti är ett datum vi längtar till nu, i september, rättare sagt 1 september flyttar jag och Mattias till huset vi köpt och sen i januari kommer vårat ♥ förhoppningsvis :)
känns som man blir 10år äldre på 1år!
men det ska bli underbart!
bli en riktig liten familj, jag, Mattias, Dexter och bebben i ett och samma hus ♥


kan ju även hoppas att alla äckliga skator förstår nu också att det är seriöst mellan oss, vilket det har varit hela tiden iofs men vilket deras tröga hjärnor inte verkar vilja förstå :)


börjar inte fören 13.45 idag så skönt med lite sovmorgon, ska nog slummra en stund till tror jag..
världens huvudvärk sen igår och den vägrar ge med sig! dumma dumma.



Kommentarer
Postat av: Kråkan ;)

Hahahaha jag dör :) haah

2011-07-19 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0