med hamster

jaa, eftersom dom flesta redan vet om det så kan jag lika gärna gå ut med det här också :)
är lite roligt att kunna gå tillbaka och läsa senare.

det är nämligen så att Mattias och jag ska bli föräldrar i januari som det ser ut just nu ♥
tiden går så fort!
känns som vi nyss fick reda på det men det är redan 3månader sedan jag +ade nu.
kom lite som en chock!
tror jag gjorde 5 test totalt innan jag kunde tro på det själv.
men nu känns det super!
och självklart hoppas vi allt går som det ska och den lille där inne är och blir frisk!

fick göra ett litet ultaljud sist och se den lille rackarn, se så att allt var bra och h*n verkar trivas bra där inne :)
helt overkligt att se den röra på sig och veta att den är där inne.


lite roligt att det ser precis ut som en hamster på den här bilden.
på filmen vi fick se såg man klart och tydligt att det var en bebis och inget annat! haha

nu längtar vi bara till kalla vintern och januari såklart :)


nu ska jag återgå till soffan och tycka synd om mig själv, eftersom jag lyckats gått och blivit sjuk i helgen..!
hatar att vara sjuk. men börjar bli en vana nu.


Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMA

vad skoj!

grattis

2011-07-10 @ 21:44:32
URL: http://finest.se/emis
Postat av: Sandra

Grattis!! :D

2011-07-11 @ 09:20:00
Postat av: Anonym

Stort Grattis till er!:D

2011-07-11 @ 10:20:21
Postat av: Rebecca

Jag misstänkte de redan när du började skriva att du var lycklig å här å bloggen att nåt stort skulle hända eller va de var men jag vela inte fråga, du kommer ju ut med de när du kommer ut med de liksom :D jag "visste" det fast ajg inte visste det, känslan var rätt ;)

2011-07-15 @ 16:09:13
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0