Hår

hår är något jag inte gillar.
det är lite som en fobi för mig.
allt hår förutom om det sitter på huvudet är äckligt.
iaf, jag har alltid försök att spara ut mitt hår, vilket jag än idag, 22år gammal fortfarande inte lyckats med. (förutom med löshår då)
det kommer alltid till en viss längd där det bli stop. fult, platt, tunt och ja.. jävligt fult helt enkelt!

en annan sak är att jag alltid velat och försökt blive blond, heller fortfarande inte lyckats med!
kan inte ens räkna hur många gånger jag färgat det men till sist tröttnat på att aldrig få till den där fina naturliga blonda färgen så jag har färgat över till den vanliga mörka tråkiga färgen igen.

satt just och kolla på löshår och hittade svaret på mitt problem.
en peruk, varför inte? :)
långt blont hår. på 2min!
kan det bli bättre?? haha


vad tycker ni? :)))
väldigt smart om ni frågar mig! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0