2011

det nya året är här.
och en start på något nytt och bättre(?) som alla säger.
2010 var ett bra och dåligt år, det känns som mycket av det gamla dog bort.
Älskade mormor och våra 2 katter Murre och Tussie som vi haft i 14 & 15år dog. ♥
varje dag är ni saknade.
det va och är grymt jobbigt men mycket bra har också hänt.

• jag och mitt livs kärlek förlovade oss 15/9, på min mormors namnsdag upptäckte vi senare. Sigrid
• jag började en utbildning som blir klar till sommaren. undersköterska minsann!
• bästa Frida flyttade äntligen till trökBollnäs igen
• åkte till New York med Mattias familj. dit måste alla åka nångång i sitt liv! lova det
• vi va på roadtrip till Tyskland och Holland med bästa Niklas och Johanna. LIVET
• va på 3dagars kryssning med mina bästa
• firade jul i Åre med familjen
flyttade från en 2a i gazaremsan till en 3a i skogen.
+ en massa massa mer!

Tack
alla som förgyllde mitt år!

mina nyårslöften 2011 är inte många men det är nog bäst så när man heter Elin Hildingsson.
1. skaffa mig ett jobb
2. åka utomlands. vart som helst där solen finns
3. tjäna massa pengar och kunna spara lite dessutom skulle ju vara bra.

inte helt omjöliga hoppas jag.

Gott Nytt År!
bättre sent än aldrig :)

bilder från nyår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0