växer ögonfransar?

jag har gjort mitt livs misstag!!
imorse när jag klev upp och kolla mig i spegeln fick jag en chock, trodde jag fått en allvarlig sjukdom.
nästan dödlig.
mina ögonfransar var borta?!
dom hade gått av på ena ögat och det såg jätte konstigt ut.

när Mattias kom upp stog jag nästan med tårar i ögonen och visa han..
han sa helt lugnt:
- det är väl sen igår när du raka dina ögonbryn? hahah.

FUCK!
jag orkar aldrig noppa bryna och har en liten nästrimmer eller vad det är och rakar dom lite fint.
den jävel har kapat dom!
jag prata med Mattias samtidigt som jag gjorde det, och de måste ha varit den!

jag har ju långa ögonfransar i vanliga fall så nu ser jag sjuk ut :)
växer dom ut igen???
någon som vet?

tänkte visa en bild men NEJ nej, jag ångra mig fort :)
LID MED MIG!!



ett minne blott..


Kommentarer
Postat av: Amanda

4-8 veckor. sen är det normalt igen elin pelin :) dont worry.

2011-02-04 @ 02:10:50
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: LInda

haha har hänt mig samma sak för ca 3 veckor sedan. Väntar fortfarande på att dom ska börja växa :P

Fast jag böjde mina och då försvann mer än hälften på ena ögat för jag råka "halka"... =/

2011-02-04 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0