uppdatering

jaha, så va det de här med att blogga.
jag gillar bara att läsa andras bloggar, inte att skriva själv.
som kanske märks? :)
jag bestämde dessutom när jag skaffa den här bloggen att jag inte skulle skriva om jätte personliga saker eller om vad jag gör. vem orkar läsa det.
därför dålig uppdatering! hehe

har fikat idag så jag skulle kunna rulla fram nu.

om 4 veckor slutar båda mina kurser så då har jag mer tid också.
fullt upp för tillfället.
redovisning i torsdags, semunarium i fredags, redovisning idag och semunarium nu på torsdag. pjuuh.
fullt upp som sagt!

man undrar ju vart den här staden är på väg..
ännu en FÖR ung människa som lämnat livet.
sorligt och hemskt!
Vila i frid Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0