min hjälte

Jossan är nu mera min hjälte
fick massage av henne i onsdags så jag är helt öm i ryggen än, men krypningarna i benen är som bortblåst!!
jag är överlycklig!!
visst att jag vaknar på nätterna pga av toabesök och annat men kan somna om nästan direkt igen.
TACK MIN HJÄLTE ;)

och internet vägrar fortfarande låta mig ladda upp bilder här så ni får vara utan i detta inlägg också :)

har iaf haft en toppenfödelsedag och fått massa saker jag önskat mig
• systemkamera
• köksmaskin (bakmaskin enligt mig) hehe
• värmekudde (vetekudde)
• presentkort på "topp till tå"
• gardinerna jag önskat mig
• presentkort på kläder
• blommor
• godis
osv :)

TACK för dom fina presenterna, alla gratulationer och till er som kom och fira mig :) ♥

det enda negativa med denna dag är att det inte finns en enda snöflinga på marken!!
brukar alltid vara snö på min födelsedag :(

Kommentarer
Postat av: Jossan

åå jag blir alldeles rörd :)

2011-12-05 @ 14:00:10
URL: http://jossanelversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0