helg

så var helgen över, för vissa iaf. själv har jag helg varje dag numera :)
nog för att jag faktiskt hellre skulle jobba än att må såhär.

igår klippte jag av mig skallen och är numera korthårig, har aldrig haft så kort som nu faktiskt.
men jag är nöjd och det är huvudsaken :)
på kvällen följde jag med Frida till akuten men allt var normalt som tur var!

idag har jag där emot haft fullt upp!
börjar med att Mattias ringde och väckte mig klockan 2 på natten.....
En sak ska ni lära er, att väcka en höggravid tjej kan vara det sämsta man kan göra.
det är som att väcka en björn ur sin ide. MORRR
sen fick jag inte många minuters mer sömn den natten tack vare våra underbara katter :)

tog mig upp och åkte på 50års kalas i Edsbyn så jag blev proppmätt och sen vidare till Kilafors 20års kalas och blev ännu mättare, spyfärdig :)
nu är jag hemma och ska dö på soffan.


typ denna frilla.
orkar inte knäppa en bild och visa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0