gäsp

trött som aldrig förr.
alla säger att man ska passa på att vila nu innan bebisen kommer.
men om det inte går då??
sover oftast mellan 01-04 på natten sen ligger jag bara å vänder å vrider.. jätte jobbigt!
va så trött idag så kändes som jag hade feber, men gick det att vila?! neeeeeh
från och till i en timme sen gick det inget mer. haha

var på ljusparty nu ikväll också men fick även räkningen från veterinären så blev inget handlande idag inte :p
varför ska allt bli nu innan jul när man är som fattigast :p

biljäven paja för mig idag också.. trodde jag.
la helt plötsligt bara avär jag körde :p
visade sig senare att det var soppatorsk! dåligt pinsamt! haha
mätaren går visst inte längre ner än till sista strecket innan det visar tomt.
inte så lätt när man inte vet det :)


såhär mysigt hade Edvin och jag det för någon kväll sen :)
snaaart ligger det nog en liten bebis där ist ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0