andas

igår var det dags för föräldrakurs igen, pratade smärtlindring och avslappning.
fick lära oss att andas bland annat ;) hehe
men de där med smärtlindring gjorde mig bara mer förvirrad. var ju något negativt med allt tycker jag..
det enda jag kan tänka mig just nu är akupunktur, massage och sen ska jag ta med min älskade vetekudde att värma!

efter kom Mattias farmor & farfar hit å fika.
fick även en present, hans farmor hade stickat sockar åt mig! :)
så snällt!
jag som jämt fryser om fötterna!

och idag är det lucia, det var en speciellt dag när man var liten men idag kändes det inte ett dugg!
fick julfrukost Mattias jobb idag iaf :)
sen skjutsa jag pappa till en massör, gubben kan ju knappt gå.
så mycket har jag gjort idag! haha

imorgon blir det julfrukost på ahlsell, bra att vara ledig ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0