37dagar kvar

idag är det 37 dagar kvar av graviditeten, om den lilla rackarn vill komma ut på planerat datum då såklart :)
jag har alltså varit gravid 243 dagar nu av 280.
det närmar sig med stormsteg!!
är i vecka 35 nu (34+4)

har varit hos mor och far nu tidigare ikväll och fått lite mat.
sen nu har Mattias och jag klätt granen :)
hade dock ingen fot men slutade med att vi fick låna Mattias mor å fars så vi kunde klä den. haha
blev så fiiin, undrar dock hur lång tid det tar innan Edvin har dödat den.

i fredags fick jag se Peccas lilla goplutt Leo, så söt!
så var hon så snäll och gav oss 3 paket blöjor.
TACK!

imorgon är det föräldrakurs igen men före det ska stora stygga tandläkaren leta hål i min stackars mun :/
inte det roligaste men behövs väl antar jag..

magen v.34+2




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0