ultraljud

idag var Mattias och jag ner till Gävle sjukhusultraljud, fick se våran lille bebis ännu en gång ♥
fick se h*n på inskrivningen också.
vi kolla aldrig könet, vi vill att det ska bli en överraskning :)
jag gillar inte det där med tjej och killgrejer heller så för oss spelar det ingen roll.
vem har sagt att tjejer måste ha rosa och killar blått?
jag gillar varken blått eller framförallt inte rosa! haha

h*n var väldigt livlig där inne så var svårt att få en bra bild, men men.
fick iaf se den lille krabaten, extra länge också, hon hade en praktikant med sig som skulle över och fick prova mäta och så när hon var färdig.
nu längtar vi ännu mer efter den lille!!

synd bara att min laddare till kameran är helt borta, annars hade ni fått sett en bild :)

efter blev det en sväng på H&M för lite handling, kan ju inte ha några kläder längre!
sen skulle Mattiasbiltema och jula, så då passa jag på att få lite Mc Donalds mat :)

lite av kläderna, fanns inte bild på allt.

chinos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0