intro

igår gick jag introöster inför helgen när jag ska jobba.
gick 7.00-21.30 så va lagomt pigg när jag kom hem.
men pengar blir det i helgen iaf :)
ser faktiskt fram emot att jobba.

idag är det varmt här, men solen vill inte riktigt komma fram.
den gömmer sig bakom massa onödiga moln.
jag vill ju steka å bli brun

skärtorsdag idag, får se om de kommer nå kärringar hit :)
inte troligt här i skogen men vore roligt.
KOM FÅR NI GODIS


kan man verkligen vara såhär kär som jag är?!
mitt hjärta spricker ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

men va puttenuttit :) ni är bäst tillsammans ni.



vadå om jag klär ut mig till en påskkärring, får jag godis dårå?

2011-04-21 @ 16:46:13
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0