Önskelista

inte långt kvar tills vi ska flytta nu :)
och eftersom vi får ett till rum har jag en liten önskelista på vad jag skulle vilja ha;


ett skrivbord för 2 är ett måste!
jag måste ha nånstans där jag kan sitta och ha mina skolsaker på och Mattias sin dator.
så något enkelt som det här blir det nog. fast ett finare!


en extrasäng där Mattias får sova när han snarkar ;)
+ förvaring vilket vi behöver.
jag gillar denna


någonstans där man kan ha skärp, bikinis, strumpor m.m i behövs.
våran byrå som vi har nu kommer förmodligen inte få plats i sovrummet så då är en sånhär som man dessutom kan gömma inne i garderoben utmärkt!
skulle behöva det 3e rummet som garderob så mycket kläder vi har.. suck.

lite av vad som behövs.
vad tror ni? :)

vågar jag nämna ordet ikea för Mattias?
han spyr bara jag nämner Gävle :)
killar.. vad har dom emot shopping egentligen?
de är det bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: Frida

en extrasäng som jag kan bo i =D

2010-10-04 @ 22:14:55
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0