kalas hela dan

idag fyller min babe år. han blir gammal :)
äldre än mig iaf. hehe
så imorse hade jag en plan att ge han frukost på sängen och paket, men trött som man är så sov jag över så han fick nöja sig med att bli väckt med en fin sång och ett fint paket som jag slagit in helt själv!
de ni.
såhär pigg och glad vart han;



i paketet gömde sig en sånhär bra grej;

jag hatar hans andra skit tv-spel så jag köpte Nintendo wii + 3 spel, roligare och bättre!
han, pört och jag spela massa efter att alla gäster gått.
har vare full lägenhet sen jag kom hem idag tills 9 tiden!

min skalle värker som bara den så ska ta den och krypa ner nu.
godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Frida

jaaag vill spela :D bowlingmatch när jag kommer hem? tjoohooo!!!

2010-10-04 @ 22:15:59
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0