här har ni mig

nu ska jag äntligen ta tag i mitt bloggande igen har jag bestämt.
har saknat det ibland.
Design är jag ingen höjdare på. någon snäll själ som vill hjälpa mig kanske? :)

Elin är som sagt jag för er som inte vet.
bor i den lilla hålan Bollnäs på gazaremsan som det så fint kallas :) vilket man kan förstå varför om man vare här.
den 1 nov flyttar vi till större och lugnare tack å lov!
är nyförlovad med min gullgris, Mattias :)
förlovad låter gammalt, men 21 år, då är man inte så gammal va.
jag älskar skor och har alldeles för många, men vad gör det?
i övrigt älskar jag att handla också, allt. från godis till möbler och kläder, vad som får plats och inte plats.


här har ni mig

det var väl jag det.
kan väl avsluta det första inlägget med lite bilder sen helgens shopping.
jag har nämligen gjort mig lite redo för vintern :)
nu väntar jag bara på kyla och snö. komsikom!


vet, vi har världens fulaste golv. sniff

vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0