Majas Café

idag åkte jag och mor min till Majas Café i Rengsjö efter att Sara lura dit mig.
MASSSSA fina grejer där.
vela ta med mig hela affären och springa nästan :)
hade världens sötaste hund som sprang runt där inne också!
hem fick 2 saker följa med den här gången.
efter vi har flyttat måste jag åka dit igen!!

detta fick följa med hem;

valde mellan den svarta och den vita, den vita fick följa med hem :)


och en skylt att hänga på dörren slank också med.

men kan säga att 1000 till saker står på vill-ha-listan.
kolla vad mycket fint ;







Kommentarer
Postat av: Linda

vi har en liknande butik här och det är omöjligt att gå därifrån utan att köpa något eller få något ha begär, hehe. Jättefina lyktor du köpte :)

2010-10-17 @ 00:05:14
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0