kaos

mitt liv är kaos för tillfället.
vi packar för fullt till flytten och på lördag är det dags.
går knappt att komma in i lägenheten, kartonger övreallt.
har inte kunnat laga mat på en vecka nu så jag säger bara en sak.
JAG VILL FLYTTA NU.

så tyvärr kan jag inte bjuda på några fina bilder idag heller eftersom hela mitt liv är nerpackat.
men den som väntar på något gott..
ni ska få se hur fin våran lägenhet är också :)
den nya såklart!

sen ska jag räkna min skor. hitta skor som lappen fortfarande sitter kvar på.
jag har alldeles för många men kunde inte göra mig av med fler än 3 par.
dom var trasig och ful så med tåren i ögat hamna dom i slänga högen.

ha en bra helg alla!! :)
hörs efter helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0