Helgälg

jahaa måndag idag = ledig!
så skönt att bara gå i skolan 3 dagar/veckan.
ledig mån och tis :) självstudier heter det väl egentligen? eheh
det gillar jag!

idag spela jag bowling med en massa.
jag suger!


dom flesta som va med :)


och såhär dålig va vi! haha

iaf, helgen.
den var super! va hem till tvillingarna som sagt och hade hur kul som helst!
känner av det även idag. mindre kul kan jag lova.
en bild sgäer mer än 1000 ord?
så här kommer lite bilder från kvällen ist :)
tack för en super kväll!




kärlekspartet själv! varför vi va där :)
gulliiiguuull


slut på det roliga :)

 

bara för att vi ska flytta och krånglar med adressändring och skit så har jag 1000 saker jag vill beställa!
måste flytta så jag kaaaan. vill inte riskera att de kommer bort precis i flytten.
hårfärg är ett måste.
när affärerna vägrar sälja min färg är internet guld värt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0