Halloween kostym

Snart är det Halloween och man får klä ut sig!
jag, Alex, Pecca, Malin och Lelle va ner till Gävle idag för att kolla på Halloween kläder.
jag och Lelle hitta iaf.
så nu längtar jag till Halloween!! :)
Mattias skratta ihjäl sig när jag visa han vad jag ska ha på mig. hehe
tänker inte avslöja vad jag ska klä ut mig till än.
det får bli en överraskning :)

ska ni klä ut er på Halloween?

en smygtitt på en liten del kan ni få;

vad kan detta föreställa? hehehehehee
den som gissar rätt får en puss ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ett troll? Eller ett träd??? :P

2010-10-19 @ 20:47:12
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/
Postat av: Pört

En korv me bröd ;)

2010-10-24 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0