grått hår????

jag tror tammefan att jag hittat mitt första gråa hårstrå idag!!?
jag är 21år och gråhårig.... jag vill grina!
va tvungen spara hårstrået också, har suttit och kollat på det hela dagen med tårar i ögonen.
nu kommer jag bli som mamma, och som mormor va.
det går i arv va?
fuck.
ge mig hårfärg!
är det här mitt straff för allt dumt jag gjort eller?!
hårstrået ligger numera i säkert förvar, ska spara det och kolla upp det.
det kanske bara ser väldigt grått ut gentemot min färgade färg? eller.
jag ska iaf spara det och minnas min helvetes dag!

Godnatt.


jag om ett år eller så?

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Lina

Jag har massa gråa hår och är bara 27, skillnaden är jag har förlikat mig med det efter år av vånda :P

Puss

2010-10-14 @ 23:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0