Önskelista

eftersom alla undrar vad jag/vi önskar oss
och jag vet att alla mina nära och kära är här inne och snokar tänkte jag göra en
önskelista så det blir lite enklare att handla :)
blir både billiga och lite dyrare alternativ.
men ni förstår säkert vilka som ligger högstlistan ;)


en systemkamera, Canon EOS 550.
ge mig tack :)


en sånhär har jag önskat i flera år
så får väl hoppas den kommer iår!


pengar, när behöver man det inte??


massage, det bästa som finns!
jag får aldrig nog :)


jag vill ha alla Astrid Lindgrens filmer.
inte dom filmerna med en blandning av olika filmer i snuttar på en film
utan en film för Lotta, en för Pippi, en för Emli osv :)


en tidningskorg behöver vi faktist.
där kom ni billigt undan :)
men jag vill helst inte ha 10st.


gardiner skulle vi också behöva.
helst en hissgardin.
3st.
2st till köket och 1 till tv-rummet
stl: 140 kanske 150 om det finns :) i vitt
i samma stuk som denna.

har jag glömt något??

vad önskar ni er? :)

Kommentarer
Postat av: Mattias

ojojojojoj det här kommer bli dyrt ser jag. Men vad gör man inte för sin älskling =)

2010-11-25 @ 23:21:02
URL: http://www.ohlssonrc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0