mäta

alltså min träningsvärk är inte att leka med kan jag lova!
+ att jag ska träna ikväll igen.
hur ska detta gå...

har bestämt mig för att jag ska mäta min kropp och se skillnaden efter en tids träning.
inte hur mycket smalare jag blir utan jag hoppas på att kunna mäta större.
hulken är vad jag ska bli! :)
vägde mig igår och har redan gått upp 1kg på en vecka.
kan det va musklerna som kommer med stormsteg? hehe
hoppas.

sitter i skolan nu.
tänkte ta å plugga lite nu eftersom jag inte kan de hemma.
suck.

tack och hej.
längtar till helgen! :)


jag har blive rödhårig igen. syns det???
neeh.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska köpa gymkort när jag kommer hem också så kan jag träna med dig :D som vi sa att vi skulle göra för typ 1 1/2 år sen... ;P

2010-11-10 @ 19:25:23
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0