Fredagsmys

Fredag = fredagsmys.
fick ha fredagsmys för mig själv ikväll eftersom Mattias och Niklas lämna mig för bandy.
hade bäddat ner mig i soffan med julmust, godis och idol. MYS
blev inte långvarit, gick hem till Jossan där hon och Lina också kika på idol.
så just nu sitter dom och plågar varandra med massage och jag leker med gullhunna :)

imorgon blir det Ikea med bror, Annika och babe.
ska bli sköj!
kanske vi äntligen kan få klart i lägenheten :)

fick även låna Jossans gamla internetgrejs som hon hade i våran lägenhet, ska låna hem den å se om den funkar.
hoppas!
kanske man kan börja leva normalt igen :)

ha en bra helg alla!


göllungarna Josssan å Lina själva :)

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Lina

Naaw gumman, var ju en riktigt kunglig tjejkväll vi fick till där :) Rock 'n' Roll ikväll!

2010-11-13 @ 11:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0