Åre

nu ni, va länge sen jag var här och skrev några vackra ord nu!
julen är ju snart här och julkaosen med den.

julklappar är varje år ett stort bekymmer för Elin Hildingsson, hon har ingen fantasi alls nämligen.
hoppas alla blir glada och nöjda iaf :)

om några dagar far vi mot Åre och backarna.
ska bli roligt att se bror stå på ett par skidor för första gången! :)
men det blir 3e gången för mig så ska nog inte säga så mycket. hehe

tänk, för 2år sen satt jag och var jag sådär äckligt kär, nykär med massa pirr i magen.
inte kunde jag tro att jag 2år senare skulle sitta med världens finaste person i en mysig lägenhet och med en ring på fingret?
tänk alla som varnade mig för detta monster, vad fel ni hade :)
hoppas jag iaf.
inte märkt av några monster på 2år.
han är den finaste människan i världen och jag älskar han nu och för alltid! ♥


pussssss


Kommentarer
Postat av: Louise Mårtensson

gud, jag vill också till åre! ha en bra jul :)

2010-12-22 @ 01:21:03
URL: http://dockidoc.bloggplatsen.se/
Postat av: Johanna



Ååååå vad pluttinuttigt! ;)

2010-12-22 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0